نتیجه بازی ایران و قرقیزستان در مقدماتی جام جهانی(۱۵ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| بی‌برنامه‌ایم آقای قلعه‌نویی ویدیو خلاصه بازی ایران و قرقیزستان در مقدماتی جام جهانی(۱۵ شهریور ۱۴۰۳) ویدئو| تاج فیروز: ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد آماده میزبانی از تیم ملی | هیئت فوتبال استان یک سال و نیم است مسئول ندارد مدال نقره جودو پارالمپیک، بر گردن میثم بنی‌طبا پخش زنده بازی ایران و قرقیزستان (۱۵ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی ژاپن و چین در مقدماتی جام جهانی آسیا (۱۵ شهریور ۱۴۰۳) | تحقیر شاگردان برانکو مقابل سامورایی‌ها نتیجه و ویدئو بازی تیم ملی والیبال نشسته ایران برابر مصر در نیمه‌نهایی پارالمپیک (۱۵ شهریور ۱۴۰۳) | صعود شاگردان رضایی به فینال محسن بختیار؛ شانزدهمین مدال‌آور پارالمپیک ایران در پاریس شمسایی: می‌خواهیم بهترین خودمان باشیم نیانگ در آستانه عقد قرارداد با پرسپولیس پخش زنده بازی تیم ملی والیبال نشسته ایران برابر مصر در نیمه‌نهایی پارالمپیک پاریس (۱۵ شهریور ۱۴۰۳) نقره باجولوند برای کاروان ایران در پارالمپیک پاریس احتمال تغییر مدیرعامل پرسپولیس شایعه عجیب: لیموچی در راه پرسپولیس! بنی طبا به فینال جودوی پارالمپیک رسید تبلیغات میلیاردی ستاره کشتی جهانبخش در راه پرسپولیس؟ اسپانسر‌ها به کمک پرسپولیس می‌آیند
سرخط خبرها

ویدئو| تاج فیروز: ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد آماده میزبانی از تیم ملی | هیئت فوتبال استان یک سال و نیم است مسئول ندارد

وضعیت فاجعه بار ورزشگاه فولاد شهر اصفهان و میزبانی از مسابقه تیم ملی ایران در مقابل قرقزیستان باعث شد تا بار دیگر رسانه‌ها درباره علت عدم استفاده از ورزشگاه امام رضا علیه السلام مشهد کنجکاو شوند. مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز در گفت و گو با یک برنامه تلویزیونی در این باره توضیحات جدیدی را ارائه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا تاج‌فیروز مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی در خصوص اینکه چرا ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد میزبان تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات مقدماتی جام جهانی نشد، گفت: در مسابقه ایران و لبنان اتفاقاتی رخ داد که در شأن استان و مردم خوب مشهد نبود. در آن مسابقه اتفاقاتی رخ داد که باعث آبروریزی برای مردم شریف مشهد شد و مقصر آن اتفاقات مشخص شد، اما برخوردی با او نشد! همین مسئله باعث شد که مسئولان استانی و شورای تامین استان با برگزاری مسابقه مخالفت کنند، زیرا یک سال و نیم است که هیات فوتبال استان بلامسئول است!

وی افزود: آن اتفاقات را هیچکس گردن نگرفت و در نهایت فرماندار محترم مشهد که هیچ تقصیری نداشت عذرخواهی کرد. اکنون هم دغدغه مسئولان استانی همین است اینکه اگر اتفاقاتی مثل بازی ایران و لبنان رخ داد باز هم می‌خواهند گردن همدیگر بیندازند! وگرنه ما هیچ مشکلی برای میزبانی نداریم.

تاج فیروز در خصوص وضعیت چمن ورزشگاه گفت: چمن ورزشگاه با توجه به فصل تابستان دچار افت شد، اما در نهایت تا یکماه آینده وضعیت مطلوبی خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان درباره احتمال میزبانی از تیم ملی توسط مسئولان مشهد در بازی‌های آینده افزود: اکنون برای میزبانی از تیم ملی دغدغه ما مسئولیت‌پذیری فدراسیون فوتبال است و اینکه هیئت فوتبال استان یک سال و نیم است مسئول ندارد وگرنه آستان قدس رضوی هیچ مشکلی با میزبانی تیم ملی ندارد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->